החלום הגדול של הרב אבי ושמחה כהן אור זצ"ל ימשיך להוביל את כולנו קדימה. היישוב תלם יגדל ויתפתח, בעזרת ה', ובית המדרש יוסיף להימלא בבחורים הצמאים לעומק של תורה ואמונה, עומק של תורת חיים, שתלך ותבקע מן המקום הקדוש הזה ביתר שאת וביתר עוז. חיים של שליחות היו להם, לבני הזוג האציליים והצנועים הללו, וחיים של שליחות אינם מסתיימים. השליחות עוברת ונמשכת ונמסרת הלאה, וכולנו קרואים להיות לה לנושאים.

קרא עוד  

תחיה גיתית כהן אור, נפצעה בתאונת דרכים קשה בהיותה בת 14.5 בתאונה זו נהרגו הוריה ז"ל. כתוצאה מהתאונה תחיה גיתית נותרה עם נכות קשה מרותקת לכיסא גלגלים. את האחריות על תחיה גיתית לקחו דודה ורעייתו ואמצו אותה כבת בנוסף לתשעת ילדיהם.

קרא עוד  

כשהרופאים הציעו להם לנתק את גיתית מהמכשירים — הם סירבו. כשאמרו להם שאין טעם לדבר עם גיתית כי היא לא מבינה כלום — הם האמינו שיש תקווה. גיתית כהן־אור איבדה את שני הוריה ונפגעה קשה במוחה בתאונת דרכים. אבל הדוד יעקב ואשתו אריאלה החליטו להילחם על חייה. היום, כנגד כל הסיכויים, גיתית כבר מגיבה לסביבה

קרא עוד  

"הגענו לצומת והמחזה היה מזעזע", שיחזר רשף יצחקי. "ראיתי הרבה תאונות באזור, אבל כאן הרכב הפרטי נמעך לאחר שהתנגש חזיתית באוטובוס של אגד. חילצנו את הלכודים, אבל לצערי לא היה לנו הרבה לעשות בעניינם. רופא של מד"א קבע את מותם של בני הזוג. בשל תנאי מזג האוויר הקשה, הזעקנו למקום מסוק שחילץ את הפצועים בתאונה".

קרא עוד